خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 236
بازدید کل : 33363
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


ترابيان: نمي‌توانيم صددرصد پاسخگوي خواسته‌هاي کي‌روش باشيم

 

سرپرست تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: بايد بپذيريم که ما نمي‌توانيم صددرصد پاسخگوي درخواست هاي کارلوس کي روش در تيم ملي باشيم. 

  عباس ترابیان سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان صبح امروز یکشنبه با بیان این مطلب در خصوص دلایل در اختیار قرار ندادن زمین شماره یک ورزشگاه آزادی به تیم ملی گفت: پیش از اینکه اردوی تیم ملی آغاز شود نشستی با مسئولان ورزشگاه آزادی داشتیم تا زمین شماره یک این ورزشگاه را برای برگزاری دیدار دوستانه تیم های امید و بزرگسالان فوتبال ایران در اختیار ما قرار دهند. ما در آن جلسه که با حضور آقای کفاشیان برگزار شد موافقت مدیر ورزشگاه آزادی را جلب کردیم اما ایشان پس از آنکه کتبا نامه زدیم و خواهان زمین شماره یک ورزشگاه آزادی شدیم با درخواست ما مخالفت کردند.

وی با طرح این احتمال که شاید به مسئولان ورزشگاه آزادی خوب تفهیم نشده و آنها گمان کردند که ما زمین شماره یک این ورزشگاه را برای تمرین می خواستیم افزود: اگر آنها تصورشان بر این بوده که ما زمین را فقط برای تمرین می خواستیم حرفشان درست است چرا که زمین ورزشگاه آزادی به عنوان یک مجموعه ملی برای تمرین کردن نیست ما هم این زمین را برای تمرین تمرین نمی خواستیم بلکه در نظر داشتم بازی تیم های امید و بزرگسالان در این زمین برگزار شود.

وی در ادامه یادآور شد: شاید مربیان پیشین تیم ملی روی برخی از موارد از جمله  زمین تمرین چندان حساس نبوده باشند اما کارلوس کی روش خیلی روی زمین حساس است. او در نشستی که با آقای کفاشیان داشتیم تاکید کرد برای این مربی زمین و بچه هایش که همان بازیکنان هستند از دریچه امنیت زیادی برخوردار است. شما نگاه کنید همین زمین شماره یک کمپ تیم ملی شاید از دید ما شرایط خوبی داشته باشد اما کارلوس کی روش ایرادهایی از این زمین گرفته و حتی به ما تاکید کرده شاید تا دو هفته دیگر بخش هایی از این زمین از بین برود.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: شرایط اقلیمی کشور ما به گونه ای است که با استاندارد اروپا فاصله دارد ما باید این را بپذیریم و در عین حال توجه داشته باشیم که سخت گیری های کی روش در نهایت به نفع کشور ماست.

ترابیان خاطرنشان کرد: ما به طور صددرصد نمی توانیم پاسخگوی خواسته های کارلوس کی روش باشیم این یک واقعیت است که باید آن را بپذیریم.

ترابیان ضمن تاکید بر اینکه اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در کشور اتریش متفاوت بامحلی است که تیم ملی سال گذشته در آن اردوی آماده سازی خود را برپا کرد افزود: از آنجایی که "میک مک درموت" قرار است در این اردو مراحل آماده سازی ویژه ای برای تیم ملی پیاده کند به طور  ویژه این محل را مورد بازبینی قرار داده، گزارشی تهیه کرده که مورد تایید سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون فوتبال قرار گرفته است.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان  از برگزاری یک بازی تدارکاتی در این اردو خبر داد و گفت: از آنجایی که تیم های ملی در آن برهه زمانی برنامه آماده سازی ندارند یک بازی دوستانه با تیم باشگاهی برگزار خواهیم کرد که هنوز نام این تیم مشخص نشده است. اگر هم شرایط برگزاری بازی دوستانه فراهم نشد بازیکنان تیم ملی در قالب دو تیم با یکدیگر روبرو خواهند شد.

وی از اقدامات مسئولان تیم ملی برای شناخت هر چه بیشتر تیم ملی مالدیو خبر داد و گفت: در حاشیه اجلاس فیفا نشستی با دبیرکل فدراسیون فوتبال سنگاپور داشتم تا آنها فیلم دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال این کشور مقابل مالدیو را در اختیارمان قرار دهند همچنین قرار است یکی از مربیان تیم ملی به مالدیو سفر کند تا تماشاگر دیدار دوستانه این کشور مقابل هند باشد.

ترابیان مالدیو راتیمی ناشناخته خواند و گفت: مطمئن باشید مالدیو تیمی نیست که بیاید به راحتی از تیممان 17 گل بخورد و برود . این تیم به مراتب قوی تر از گذشته شده و حریفی دست و پا بسته برای ما نخواهد بود.

وی در خصوص حضور بازیکنان ایرانی الاصل در ترکیب این تیم گفت: یک سری بازیکنان ایرانی الاصل هستند که شناسایی شده اند و در صورتی که آمادگی لازم برای همراهی تیم ملی را داشته باشند به اردو دعوت خواهند شد که یکی از آنها اشکان دژآگه است . از آنجایی که نمی خواهیم قصه گذشته تکرار شود قصد داریم خیلی محتاطانه برای حضور این بازیکن در تیم ملی تصمیم گیری کنیم. دژاگه شخصا علاقه دارد تیم ملی را همراهی کند  و بدون شک به ما "نه" نمی گوید.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ سوالی که برنامه کارلوس کی روش را پس از اردوی سوم تیم ملی جویا شد گفت: آقای کارلوس کی روش یک برنامه ای دارد که هنوز آن را به اطلاع ما نرسانده قطعا اگر برنامه شان به گونه ای باشد که بخواهند در ایران آن را پیگیری کنند در کشورمان می مانند کما اینکه تا به امروز هم در ایران بوده و کارهای آماده سازی تیم ملی را دنبال کرده اند.

وی همچنین از حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی اتریش با حضور نزدیک به 30 بازیکن خبر داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com